1402/08/24|
معرفی کتاب

کتاب اسم تو مصطفاست

راضیه تجار در کتاب «اسم تو مصطفاست» با قلم شیوا و زیبای خود به سراغ روایت خاطرات شهید مدافع‌حرم، سید مصطفی‌ صدرزاده رفته‌است. مردی که بسیاری او را به نام«سید ابراهیم» می شناسند با همان توانایی‌های فوق العاده و صلابت کم‌نظیرش در میدان‌های نبرد، اما در این کتاب قرار بر خواندن روزهای زندگی او با سمیه ابراهیم‌پور است، یک عاشقانه از شمال تا جنوب که ساده و صمیمی اما پرماجرا است.

شهید مصطفی صدرزاده از جمله شهدای به نام دفاع از حرم زینبی است که حیات و شهادتش گره عجیبی با روز تاسوعا خورده است. او در چهارسالگی در روز تاسوعا با ماشینی تصادف می‌کند و مادر شهید او را نذر صاحب این روز می‌کند تا زنده بماند و خدمت ایشان را بکند. او در دوران دفاع از حرم نه بار به منطقه اعزام می‌شود و سرانجام در نهمین اعزام در روز تاسوعای حسینی به فیض شهادت می‌رسد. مصطفی صدرزاده جوان فعال و مکتبی بود که در عمر ۲۸ ساله خود تلاش‌های بسیاری برای ترویج و دفاع از انقلاب و اسلام انجام داد.

از چهلمین رویداد، به پاتوق فرهنگ مشهد پیوستم. ابتدا در قالب مخاطب و سپس مشغول همکاری با این تیم پرتلاش شدم. چون تخصص اصلی من طراحی وب سایت و رابط کاربری است، طبیعتا به مسئول وب سایت و شبکه های اجتماعی پاتوق فرهنگ تبدیل شدم. هر تغییری که در وب سایت و شبکه های اجتماعی می‌بینید، کار منه! همیشه سعی کردم سایت و اپلیکیشن رو در بهترین حالت در عین محدودیت زیرساخت حفظ کنم.