1402/08/24|
معرفی کتاب

کتاب جشن خرگوش‌ها

کتاب «جشن خرگوش‌ها» داستانی معمایی و خنده‌دار در مورد گروهی از روباه‌ها است که هوس خوردن خرگوش کرده‌اند. خرگوش‌هایی که همیشه از دشمن قدیمی‌شان می‌ترسند و مخفیانه در لانه‌های زیرزمینی زندگی می‌کنند. ماجرای کتاب از جایی شروع می‌شود که در جشن کلم چند بچه خرگوش گم می‌شوند و برای همه سوال می‌شود که آن‌ها کجا هستند؟

نویسنده باسابقه ادبیات کودک و نوجوان محمد میرکیانی در مجموعه ماجرای دشت مرموز، جنگلی خیالی خلق کرده که هر روز در  آن ماجرای تازه ای رقم می‌خورد. ماجراهایی که در عین وفاداری به کهن الگوهای باستانی ادبیات ایران تلاش دارد به کودکان امروز ما درس تازه‌ای بیاموزد و آن‌ها را با واقعیت‌های بزرگ جهان روبرو سازد. در جهانی که گرگ‌ها آرزوی نابودی و خوردن خرگوش ها را دارند، این موجودات کوچک و ظریف باید یاد بگیرند چطور با استفاده از هوش و همکاری میان خود دشمن را شکست دهند.

از چهلمین رویداد، به پاتوق فرهنگ مشهد پیوستم. ابتدا در قالب مخاطب و سپس مشغول همکاری با این تیم پرتلاش شدم. چون تخصص اصلی من طراحی وب سایت و رابط کاربری است، طبیعتا به مسئول وب سایت و شبکه های اجتماعی پاتوق فرهنگ تبدیل شدم. هر تغییری که در وب سایت و شبکه های اجتماعی می‌بینید، کار منه! همیشه سعی کردم سایت و اپلیکیشن رو در بهترین حالت در عین محدودیت زیرساخت حفظ کنم.