1402/08/24|
معرفی کتاب

کتاب ستاره ها چیدنی نیستند

کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» به شکل موازی داستان دو دختر را دنبال می‌کند. دختری به نام سارا که سر اختلافات سیاسی و حقوق زنان از کشور ایران به آمریکا می‌رود و آنجا مجبور میشود آرام آرام به یک اپوزیسیون تبدیل گردد که باید هر دروغ و تهمتی را علیه کشور خود به یک تیتر داغ خبری تبدیل سازد و از سوی دیگر دختری آمریکایی که قرار است به عنوان رابط سازمان های اطلاعاتی آمریکا با سارا در ارتباط باشد کنجکاو می گردد در مورد مسائل زنان در جهان اسلام بیشتر بداند.

به همین خاطر وارد یک مرکز اسلامی می شود که توسط چند مبلغ تحصیل کرده و آگاه اداره می شود. حضور بانوی آمریکایی در این انجمن باعث می شود تا با حقیقت دین مبین اسلام آشنا گردد و متوجه شود احکام و قوانین اسلام چقدر در رابطه با حقوق زنان پیشرفته هستند و چطور توانسته ۱۴ قرن پیش که هیچ کشوری از حقوق زن دم نمیزده برای اینکه زنان بتوانند جایگاه حقیقی خود را در این جهان داشته باشند و به آن ها کمک کند در عین حفظ حریم پاک خود به قله های پیشرفت و موفقیت دست یابند.

از چهلمین رویداد، به پاتوق فرهنگ مشهد پیوستم. ابتدا در قالب مخاطب و سپس مشغول همکاری با این تیم پرتلاش شدم. چون تخصص اصلی من طراحی وب سایت و رابط کاربری است، طبیعتا به مسئول وب سایت و شبکه های اجتماعی پاتوق فرهنگ تبدیل شدم. هر تغییری که در وب سایت و شبکه های اجتماعی می‌بینید، کار منه! همیشه سعی کردم سایت و اپلیکیشن رو در بهترین حالت در عین محدودیت زیرساخت حفظ کنم.