1402/08/24|
معرفی کتاب

کتاب عملیات احیاء

کتاب «عملیات احیا» در مورد یکی از شرکت‌های زیان دهی است که با ورود یک مدیرعامل جهادی، توانمند و بادانش توانسته بر بسیاری از مشکلات تولید و فروش فائق بیاید. مدیران و کارگران این شرکت با زحمات خود نه تنها از ورشکستگی و فروش یکی از بزرگترین سرمایه های صنعتی کشور جلوگیری کردند بلکه باعث شدند تا این کارخانه به یک قطب صادراتی تبدیل شود.

کمپانی تولید الکترو موتورهای صنعتی شهرستان جوین یا به اختصار جمکو یکی از کمپانی های بزرگی بود که سرمایه گذاری فراوان از جانب دولت بر روی آن شده بود اما طی سالیان زیاد نتوانسته بود به سوددهی برسد و در آستانه ورشکستی قرار گرفته بود. اما وقتی مهندس محمد رستمی که خود سابقه مدیریت در چند کمپانی بزرگ را داشت و فارغ التحصیل از معتبرترین دانشگاه های ایران بود کار را به دست گرفت توانست به کمک نیروهای جوان و دانشمندی که دلشان برای خدمت به این ملت و میهن می تپد دوباره این کمپانی را احیا کند.

این کمپانی نه تنها به چرخه تولید برگشت بلکه توانست برای اولین بار چند محصول های‌تک که تولیدش تنها در دست چند کشورصنعتی محدود بود را برای اولین در داخل کشور تولید کند و به فروشنده این موتورهای پیشرفته در بازارهای جهانی تبدیل شود. محمد حکم آبادی به مصاحبه و گفتگو با مدیران و مهندسان این شرکت نشسته و توانسته به خوبی فرآیند احیا و شکوفایی مجدد این کمپانی را روایت کند و به خواننده ایرانی نشان دهد که با همت بلند و تلاش مضاعف می توان به هر آنچه اراده داشته باشیم برسیم.

از چهلمین رویداد، به پاتوق فرهنگ مشهد پیوستم. ابتدا در قالب مخاطب و سپس مشغول همکاری با این تیم پرتلاش شدم. چون تخصص اصلی من طراحی وب سایت و رابط کاربری است، طبیعتا به مسئول وب سایت و شبکه های اجتماعی پاتوق فرهنگ تبدیل شدم. هر تغییری که در وب سایت و شبکه های اجتماعی می‌بینید، کار منه! همیشه سعی کردم سایت و اپلیکیشن رو در بهترین حالت در عین محدودیت زیرساخت حفظ کنم.