1402/04/20|
گزارش

یک هفته پر کار در پاتوق فرهنگ مشهد

این هفته برای پاتوق فرهنگ هفته شلوغی هست. ۳ رویداد به همراه بروزرسانی و بهینه سازی وب سایت.اول نگاهی به رویدادها بندازیم:

اما وب سایتمون چه تغییراتی داشته؟

اگر از رایانه شخصی استفاده میکنید جعبه خرید و انتخاب تعداد بلیط رو کمی تغییر دادیم. برخی کاربران گلایه داشتند که این قسمت از سایر عناصر صفحه متمایز نیست. ضمنا از این به بعد ممکنه بعضی رویدادهای متغییرهای قابل انتخابی از جمله تاریخ برگزاری داشته باشند که در همین جعبه برای شما قابل انتخاب خواهد بود.

همچنین ممکنه برگزار کننده یک رویداد پاتوق فرهنگ مشهد نباشه یا مجموعه دیگری در برگزاری رویداد با ما همکاری کنه، برای همین جعبه “برگزار کننده” رو هم اضافه کردیم تا مطلع باشید که این رویداد مربوط به کدام مجموعه یا سازمان هست.ضمنا جزئیات بیشتری از رویداد در جعبه “جزئیات رویداد” اضافه شد.

میهمانان و کارشناسان همیشه در تبلیغات برنامه معرفی میشدند اما اثری از این افراد در صفحه رویداد نبود، به همین جهت بخش “میهمانان و کارشناسان” رو در صفحه رویداد فعال کردیم که میتونید اسم، تصویر و شبکه های اجتماعی میهمانان ما را مشاهده کنید.

علاوه بر موارد بالا، تغییرات زیر در نسخه موبایل اعمال شدند:

– تغییر شیوه نمایش جزئیات رویداد

– بهبود رابط کاربری صفحه رویداد

– نمایش محل برگزاری در مسیریاب ایرانی بلد به جای گوگل مپ

– تغییر تجربه کاربری مرحله اول خرید

تمام تلاشمون رو میکنیم که تجربه استفاده شما از وب سایت پاتوق فرهنگ مشهد رضایت بخش باشه، خوشحال میشیم که مثل همیشه انتقادات و پیشنهادات خودتون رو برای ما ارسال کنید.

از چهلمین رویداد، به پاتوق فرهنگ مشهد پیوستم. ابتدا در قالب مخاطب و سپس مشغول همکاری با این تیم پرتلاش شدم. چون تخصص اصلی من طراحی وب سایت و رابط کاربری است، طبیعتا به مسئول وب سایت و شبکه های اجتماعی پاتوق فرهنگ تبدیل شدم. هر تغییری که در وب سایت و شبکه های اجتماعی می‌بینید، کار منه! همیشه سعی کردم سایت و اپلیکیشن رو در بهترین حالت در عین محدودیت زیرساخت حفظ کنم.